Dostawa

Zamówienia dostarczamy na terenie całego kraju za pośrednictwem firm kurierskich: DPD i DHL (paczki) oraz spedycyjnych: RABEN i Pekaes (palety). Dostawy odbywają się w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00. Nie ma możliwości umówienia dostawy na konkretną godzinę. Przesyłki doręczane są zwykle do 48 godzin. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia towaru do mieszkania, a jedynie jego rozładunek z samochodu.

Aby sprawdzić dokładny koszt dostawy Twojego zamówienia, wrzuć wszystkie wybrane produkty do koszyka, a następnie wybierz formę dostawy i płatności. System automatycznie obliczy koszt transportu, który zależy od całkowitej wagi zamówionych produktów oraz ilości palet, na których towar zostanie przygotowany do wysyłki.

KOSZT DOSTAWY
Produkty małe - do 25 kg
(mozaiki, armatura, umywalki, akcesoria)
Paczka Od 20 zł
Produkty średnie
(miski wc, umywalki)
Mała paleta Od 75 zł
Produkty duże
(kabiny prysznicowe, wanny)
Paleta Od 115 zł
Płytki ceramiczne / Beton architektoniczny Paleta Od 115 zł
Płytki wielkoformatowe
(120x240 cm i większe)
Skrzynia Wycena indywidualna

Maksymalna waga palety to 1200 kg. Jeśli waga zamówienia przekracza 1200 kg, towar zostanie wysłany na większej ilości palet, a koszt transportu będzie sumą każdej palety z osobna, np. zamówienie o wadze 1800 kg zostanie wysłane na palecie 1200 kg oraz drugiej 600 kg. Do kosztu transportu należy doliczyć cenę za europaletę - 70 zł/szt.

Dostawy towaru na paletach realizowane są samochodami ciężarowymi o wadze powyżej 3,5 tony, które mają ograniczony wjazd w niektóre miejsca. Prosimy pamiętać o tym przy wyborze adresu dostawy.

Odbiór towaru

Ważne informacje dotyczące odbioru towaru wysyłanego na paletach:

  • Kurier nie ma obowiązku wnoszenia towaru do domu lub lokalu.
  • Przed rozpakowaniem przesyłki należy dokładnie sprawdzić zewnętrzny stan opakowania (czy paleta nie jest uszkodzona, czy folia zabezpieczająca nie jest przerwana lub przetarta). Jeśli stan pakowania budzi zastrzeżenia sugerujemy wykonać ogólną dokumentację zdjęciową przesyłki.
  • Jeśli stwierdzisz, że stan przesyłki nie budzi żadnych zastrzeżeń, należy na liście przewozowym wpisać "towar przyjęto warunkowo bez sprawdzania".
  • W przypadku stwierdzenia uszkodzeń powinien zostać spisany w obecności kuriera protokół szkody, który będzie zawierał: datę i godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków produktów. Ważne, żeby wpisać na liście przewozowym adnotację "zewnętrzne uszkodzenie palety".
  • Jeśli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera, należy skontaktować się z firmą kurierską i poprosić o ponowny przyjazd kuriera celem spisania protokołu szkody. Kontakt znajduje się na liście przewozowym.

Sprawdzenie towaru

  • Odbiorca zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki w ciągu 24 godzin od dostawy i zgłoszenia w tym terminie stwierdzonych nieprawidłowości ilościowych, rodzajowych lub jakościowych.
  • Odbiorca zobowiązany jest do dostarczenia protokołu szkody w terminie do 7 dni roboczych od dostawy.
  • Do zgłoszenia reklamacji wymagany jest protokół szkody spisany z kurierem oraz dokumentacja zdjęciowa uszkodzonego towaru. Dokumenty należy przesłać na adres mailowy sklep@tonalita.pl.
  • W protokole należy określić dokładną ilość uszkodzonego towaru.
  • Jeśli odbiorca przesyłki we wskazanym terminie (24 h) nie zgłosi zastrzeżeń, oznacza to, że towar został odebrany bez zastrzeżeń ilościowych, rodzajowych lub jakościowych.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl